یمن، ادامه پیشروی های انصارالله در مأرب، فروپاشی گسترده صفوف دشمن

به گزارش دوست بلاگ، منابع یمنی از ادامه پیشروی های نیروهای انصارالله در مأرب در میان فروپاشی گسترده صفوف دشمن و نیروهای وابسته به آن خبر دادند.

یمن، ادامه پیشروی های انصارالله در مأرب، فروپاشی گسترده صفوف دشمن

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری العهد ارتش و کمیته های مردمی یمن روز گذشته در میان فروپاشی گسترده صفوف نیروهای ائتلاف متجاوز سعودی -اماراتی و مزدوران آنها پیشروی چشمگیری به سمت شمال شرقی شهر مأرب انجام دادند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

در جزئیات مربوط به عملیات پیشروی نیروهای صنعا در مأرب آمده که سحرگاه روز دوشنبه نیروهای انصارالله از سمت منطقه السحیل و الارقوب به سمت مواضع نیروهای متجاوز دشمن در شمال شرقی استان مأرب پیشروی کردند.

منابع محلی در استان مأرب گزارش دادند که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی با انجام یک عملیات نظامی از دو جناح به سمت منطقه استراتژیک ایدات الراء پیشروی کردند و عملیات دیگری از منطقه الفرع به سمت شمال صافر و شهر مارب ترتیب دادند.

این منابع تصریح کردند که در میان فروپاشی گسترده صفوف نیروهای دشمن، درگیری های خشونت آمیزی میان نیروهای صنعا و ائتلاف متجاوز سعودی در منطقه استراتژیک ذات الراء در حال اجرا است.

هفته گذشته نیروهای جنبش انصارالله یمن پیروز شدند با تامین امنیت مناطق السحیل و نخلا عرصه را بر نیروهای دشمن در داخل شهر مارب تنگ نمایند.

روز گذشته منابع گزارش دادند، نیروهای انصارالله در حال تقویت سیطره خود بر اردوگاه دفاع هوایی وابسته به نیروهای منصور هادی در نزدیکی پایگاه تداوین هستند که مقر اصلی ائتلاف متجاوز عربستان در استان مأرب محسوب می گردد. این منبع همچنین تاکید نمود که احتمال سقوط قریب الوقوع این پایگاه و سیطره نیروهای صنعا بر آن وجود دارد.

پایگاه اینترنتی مأوا: پایگاه اینترنتی مأوا، مجله خبری و تحلیلی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 8225

به "یمن، ادامه پیشروی های انصارالله در مأرب، فروپاشی گسترده صفوف دشمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یمن، ادامه پیشروی های انصارالله در مأرب، فروپاشی گسترده صفوف دشمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید