چراغ سبز سولشر به تصمیم منچستریونایتد مبنی بر فروش پوگبا

به گزارش دوست بلاگ، اوله گونار سولشر باور دارد که بهترین حرکت برای منچستریونایتد فروش پل پوگبا و جانشین کردن او با بازیکنی است که دوست دارد در اولدترافورد باشد.

چراغ سبز سولشر به تصمیم منچستریونایتد مبنی بر فروش پوگبا

به گزارش خبرنگاران به نقل از فوتبالی، آینده پوگبا در منچستریونایتد پس از اظهارات شب گذشته مینو رایولا، مدیر برنامه این بازیکن، بار دیگر در معرض خطر گرفته است. رایولا مدعی شده که این هافبک فرانسوی در اولدترافورد خشنود نیست و داستان او با این تیم به انتها رسیده است. او همچنین در مصاحبه با روزنامه ایتالیایی توتو اسپرت اظهار داشته که احتمال زیادی وجود دارد که پوگبا بار دیگر به یوونتوس برگردد و برای قهرمان سری آ به میدان برود. رئال مادرید نیز یکی دیگر از گزینه های احتمال دارد و این بازیکن نیز تمایل زیادی به کار با زین الدین زیدان دارد.

اما اتلتیک خبر داده که سولشر باور دارد که یونایتد باید قراردادی را برای فروش پوگبا تهیه کند چرا که او خواستار حضور بازیکنانی در تیمش است که به باشگاه تعهد دارند. در این خبر همچنان آمده که ناراحتی عمیق به همراه عصبانیت در بین افراد حاضر در باشگاه یونایتد به دلیل زمان اعلام اظهارات رایولا وجود دارد که در شب ملاقات حساس یونایتد با لایپزیش در لیگ قهرمانان اروپا عنوان شده است.

پایگاه اینترنتی مأوا: پایگاه اینترنتی مأوا، مجله خبری و تحلیلی

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 8107

به "چراغ سبز سولشر به تصمیم منچستریونایتد مبنی بر فروش پوگبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چراغ سبز سولشر به تصمیم منچستریونایتد مبنی بر فروش پوگبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید