وکیل ترامپ: ما کار خود را تمام نکرده&zwnjایم؛ ابطال نتایج انتخابات پیگیری خواهیم کرد

به گزارش دوست بلاگ، با وجود رد دادخواست تیم ترامپ در دیوان عالی آمریکا، وکیل شخصی رئیس جمهور آمریکا تاکید نمود، شکایات تیم حقوقی ترامپ برای ابطال نتایج انتخابات باز هم ادامه خواهد یافت

وکیل ترامپ: ما کار خود را تمام نکرده&zwnjایم؛ ابطال نتایج انتخابات پیگیری خواهیم کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، پایگاه خبری هیل گزارش داده رودی جولیانی، وکیل شخصی دونالد ترامپ شکست در دادگاه عالی آمریکا را به معنای انتها یافتن کار حقوقی تیم ترامپ ندانست.

جولیانی گفت: تیم حقوقی رئیس جمهور همچنان پرونده های قضایی را برای براندازی نتایج انتخابات به کار خواهد گرفت. حتی پس از آنکه دیوان عالی کوشش برای لغو شمارش آرا در چهار ایالت را مردود اعلام نمود.

دیوان عالی آمریکا امروز دادخواست ابطال نتایج انتخابات به رهبری تگزاس را رد کرد. این دادخواست مورد حمایت 17 ایالت دیگر و 126 عضو جمهوری خواه مجلس بود و پیروزی بایدن را تایید می کرد. این نهاد اعلام نمود: تگزاس فاقد حق قانونی اعتراض در خصوص چگونگی انتخابات در دیگر ایالت هاست.

جولیانی اظهار کرد ترامپ می تواند شکایت های خود را به دادگاه های بدوی برگرداند. او گفت: این پرونده به دلایل شایسته و منطقی رد نشد بنابراین پاسخ ما هم این است که اکنون پرونده برای آنالیز توسط رئیس جمهور به دادگاه منطقه برسد.

او اضافه نمود: هیچ کاری مانع ما نمی گردد که بلافاصله این پرونده ها را در دادگاه منطقه ای مطرح کنیم. ما کار خود را تمام نکرده ایم، من را باور کنید.

ترامپ و متحدان وی در دولت های ایالتی سراسر کشور پرونده های قضایی زیادی را مبنی بر تقلب گسترده در انتخابات پیش بردند. با این حال، تقریباً همه آن ها به دلیل فقدان مدارک به جایی نرسیده است.

جولیانی در خصوص اعتراضات به نتایج انتخابات همیشه در مرکز کوشش بوده است و در ایالت های میدان نبرد مانند میشیگان حضور پررنگی داشته است، هر چند که نتوانسته هیچ ایالتی را راضی به لغو نتایج انتخابات کند.

با توجه به احکامی که قبلاً صادر شده بعید است چالش های حقوقی دیگری در دادگاه های بدوی به نتیجه برسد و تیم ترامپ با یک جدول زمانی کم روبرو است. اعضای کالج انتخاباتی روز دوشنبه برای تأیید نتایج انتخابات تشکیل جلسه می دهند.

پایگاه اینترنتی مأوا: پایگاه اینترنتی مأوا، مجله خبری و تحلیلی

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 8127

به "وکیل ترامپ: ما کار خود را تمام نکرده&zwnjایم؛ ابطال نتایج انتخابات پیگیری خواهیم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وکیل ترامپ: ما کار خود را تمام نکرده&zwnjایم؛ ابطال نتایج انتخابات پیگیری خواهیم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید