مراسم تودیع و معارفه سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برگزار گشت

به گزارش دوست بلاگ، مراسم تودیع ناصر پورعلی فرد رئیس پیشین فدراسیون و معارفه محمدتقی امیری خراسانی سرپرست جدید فدراسیون برگزار گشت.

مراسم تودیع و معارفه سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برگزار گشت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مراسم تودیع و معارفه رئیس پیشین و سرپرست جدید فدراسیون با حضور مهدی علی نژاد، معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و علیرضا خسروی مدیر کل امور مشترک فدراسیون های ورزشی در محل فدراسیون برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم معاونت ورزش قهرمانی وزارت، ضمن تقدیر و تشکر از ناصر پورعلی فرد و مجموعه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: قاعده جهان این است که این رفت و آمدها انجام گردد و من شخصاً حضور در چنین مراسم هایی را دوست ندارم.

علی نژاد در ادامه افزود: پورعلی فرد از دوستان خوب و قدیمی بنده هستند که از زمانی که ایشان در فدراسیون تکواندو حضور داشتند؛ خدمت ایشان ارادت داشتیم.

معاون ورزشی قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، از جمله فدراسیون های مهمی است که از بازوان وزارت ورزش و جوانان برای ورزش قهرمانی به حساب آمده و همه رشته های ورزشی نیز به آن احتیاج دارند و پورعلی فرد نیز الحق و الانصاف در این چند سال خدمات بسیار و زحمات زیادی را کشیده اند و امروز بعد از 35 سال خدمت صادقانه به افتخار بازنشستگی نائل آمده است.

معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: امیدوارم همه ما نیز مانند پورعلی فرد عاقبت به خیر شده و به همین شکلی که امروز ایشان می فرایند ماهم برویم.

مهدی علی نژاد در ادامه خطاب به امیری خراسانی سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: آقای امیری خراسانی از جوانان خوب و با انگیزه ای هستند که آینده متعلق به ایشان است و امیدوارم که بتوانند امورات فدراسیون را در دوران سرپرستی به خوبی سپری و یک انتخابات خوب و سالم را در آینده بسیار نزدیک برگزار نمایند.

وی ادامه داد: امیری خراسانی از جمله مدیران علمی و اخلاقی ما هستند و امیدواریم ایشان بتوانند که این دوره گذار را به خوبی پشت سر بگذارند.

علی نژاد در پایان ضمن آرزوی سلامتی و توفیق برای آقای پورعلی فرد، برای آقای امیری خراسانی در ادامه راه خدمت رسانی آرزوی موفقیت کردند.

ناصر پورعلی فرد رئیس پیشین فدراسیون نیز در ادامه این مراسم، ضمن تشکر و قدردانی از آقایان علی نژاد و خسروی و آرزوی موفقیت برای امیری خراسانی، گفت: خدارو شکر که امروز به آرزوی خود رسیده و می توانم در اختیار خودم باشم. البته این را هم بگویم که باید 10 سال پیش می رفتم که متاسفانه نشد. در دورانی که در فدراسیون بودم، دوستان خوبی پیدا کردم، دوستانی که هر کدام توانایی های خاص خودشان را دارند.

پورعلی فرد در پایان گفت: امروز فدراسیونی را به امیری خراسانی تحویل می دهم که یک ریال بدهکار نیست، ضمن اینکه مبلغی هم در حساب خود دارد.

در ادامه مراسم محمد تقی امیری خراسانی سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: من قبل از هر چیز از خداوند عظیم شاکر هستم که این حقیر را قابل دانست و فرصت خدمتی دوباره به جامعه ورزش و این بار جامعه گسترده و دوست داشتنی بدنسازی و پرورش اندام ایران را بر دوشم محول کرد.

امیری خراسانی در ادامه افزود: بنده از زمانی که به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان در خدمت جامعه ورزش بودم، با پورعلی فرد ارتباط داشتم و از نظرات ایشان بهره مند می شدم. زمانی که بحث پرورش اندام پیش آمد من از یک جهت مسرور بودم و از جهتی دیگر نگران! مسروری از بابت اعتماد وزارت ورزش و جوانان که به من اعتماد کرد و نگرانی بابت اینکه چگونه باید کار کنم تا بتوانم جانشین شایسته ای برای پورعلی فرد باشم.

امیری خراسانی در ادامه ضمن عرض تشکر از علی نژاد گفت: بخاطر اعتمادی که مجموعه وزارت ورزش و جوانان بخصوص علی نژاد به بنده داشتند، از ایشان تشکر می کنم و اعتقاد دارم این جایگاه ها جابجا می شوند، اما مطمئن باشید پورعلی فرد را رها نکرده و از نظرات و مشورت های ایشان استفاده خواهیم کرد.

امیری خراسانی توضیح داد: اصل ماجرای امروز فدراسیون آماده سازی آن جهت برگزاری یک مجمع انتخاباتی خیلی خوب و سالم است و امیدوارم در این راه بتوانیم گام های موثری برداریم و بتوانیم بزودی این مجمع را برگزار نمائیم.

امیری خراسانی یادآور شد: بنده در همین جلسه رسماً اعلام می کنم که نماینده هیچ دسته و گروه و طیف خاصی نبوده و نخواهم بود. این قول را به جامعه عظیم پرورش اندام خواهم داد که صادقانه فعالیت کنم.

سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در پایان اظهار داشت: امیدوارم در این مدت هم بتوانیم درس یادبگیریم و هم بتوانیم درس پس بدهیم.

پایگاه اینترنتی مأوا: پایگاه اینترنتی مأوا، مجله خبری و تحلیلی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 5253

به "مراسم تودیع و معارفه سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برگزار گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم تودیع و معارفه سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید