فارس من، تکمیل ظرفیت برمبنای درخواست دانشگاه انجام می گردد

به گزارش دوست بلاگ، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تکمیل ظرفیت برمبنای درخواست دانشگاه ها انجام می دهد.

فارس من، تکمیل ظرفیت برمبنای درخواست دانشگاه انجام می گردد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، سامانه فارس من سامانه ای است که مخاطبان خبرنگاران می توانند به وسیله آن مسائل خود در تمام حوزه ها را مطرح نمایند تا خبرنگاران خبرنگاران این مسائل را پیگیری نموده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت نمایند.

مخاطبان خبرنگاران موضوع لزوم توجه به تکمیل ظرفیت دکتری 98 را مطرح نموده و از خبرنگاران خواهان گفت وگو با مسئولان شدند که خبرنگاران خبرنگاران برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

این مخاطبان نوشته اند: باتوجه به مسائل پیش آمده در پذیرش دکتری سال جاری حق خیلی از افراد تضییع شد مثلا افرادی با رتبه 25 مهندسی صنایع اصلا قبول نشدند لطفا تکمیل ظرفیت قرار بدهید. ما جمع کثیرى از داوطلبان دکترى 98 به دلیل اعمال حد نصاب و پذیرش سلیقه اى اساتید متأسفانه حتى با رتبه هاى خوب پذیرش نشدیم على ایحال در تمام مقاطع حتى دکترى پزشکى تکمیل ظرفیت اعمال ولى در کمال تعجب فقط براى دکترى غیر پزشکى تکمیل ظرفیت برگزار نشد و کوشش دوستان، تجمع جمعى درب سازمان سنجش و اعتراضات مکرر به وزارت علوم و سازمان سنجش متأسفانه مثمرثمر واقع نشد. حالیه با وجود ویروس منحوس کرونا که روزانه تعداد کثیرى از هموطنان عزیزمان را درگیر بیمارى مى کند و با آمار وحشتناک فوت شدگان برگزارى آزمون قطعا پر مخاطره بر سلامت و جان داوطلبان است از طرفى تأخیر مکرر در برگزارى آزمون خود مزید بر علت در ایجاد استرس و عدم تمرکز بر مطالعه را ایجاد مى کند آن هم در شرایطى که با وجود این بیمارى جانگیر استرس وافرى در زندگى روزمره بوجود آمده است لذا تقاضامندیم اولا به دلیل تبعیض و ظلم شاخص در تضییع حق داوطلبان در برگزارى تکمیل ظرفیت دکترى 98 و از طرف دیگر با شیوع ویروس کرونا و با اولویت قرار دادن حفظ سلامت و جان داوطلبان نسبت به برگزارى تکمیل ظرفیت دکترى 98 مساعدت فرمائید.

تکمیل ظرفیت برمبنای درخواست دانشگاه انجام می گردد

در پیگیری خبرنگار، فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: این سازمان برمبنای درخواست دانشگاه تکمیل ظرفیت انجام می دهد.

وی گفت: اگر دانشگاهی درخواست نداشته باشد سازمان نمی تواند از قول خودش تکمیل ظرفیت را انجام دهد. زمانی که نتایج و قبولی ها اعلام می گردد سازمان نمی داند که دانشجو برای ثبت نام به دانشگاه مورد نظر مراجعه نموده یا نه و دانشگاه باید به سازمان اعلام کند که در چه رشته هایی ظرفیت خالی دارد.

پایگاه اینترنتی مأوا: پایگاه اینترنتی مأوا، مجله خبری و تحلیلی

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 4900

به "فارس من، تکمیل ظرفیت برمبنای درخواست دانشگاه انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، تکمیل ظرفیت برمبنای درخواست دانشگاه انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید