ظرف 24 ساعت تکلیف سرمربی استقلال باید روشن گردد ، ویزای سرمربی اسپانیایی صادر نشد؟

به گزارش دوست بلاگ، عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در ادامه گفت: ما باید تا 24 ساعت آینده تکلیف سرمربی را تعیین کنیم.

ظرف 24 ساعت تکلیف سرمربی استقلال باید روشن گردد ، ویزای سرمربی اسپانیایی صادر نشد؟

به گزارش خبرنگاران پرویز مظلومی پس از انتها اولین جلسه کمیته فنی باشگاه استقلال که امروز دوشنبه برگزار گردید، گفت: جلسه بیشتر در مورد تودیع و معارفه بود. دو تن از اعضای کمیته فنی به علت نبودن در ایران، غیبت داشتند. البته جزئیات این جلسه به وسیله باشگاه اعلام می گردد. یک مربی خارجی هم امشب به تهران خواهد آمد اما این علت نمی گردد که او سرمربی آینده استقلال باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که نظر کمیته فنی، مربی ایران است یا خارجی؟ تاکید نمود: هر دو مد نظر ما هستند و باید با تماشا رزومه آنها تصمیم نهایی را اتخاذ کنیم.

مظلومی اضافه نمود: به 4 مربی خارجی هم پیشنهاد داده شده است که کمیته فنی در مورد آنها جلسه می گذارد تا تصمیم نهایی را اعلام کند.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در ادامه اظهار داشت: ما باید تا 24 ساعت آینده تکلیف سرمربی را تعیین کنیم. زمان را از دست داده ایم و نباید بیش از این زمان از دست برود.

وی در واکنش به اینکه حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال گفته است مربی ایرانی شانس بیشتری برای رسیدن به نیمکت دارد، گفت: این را باید خود آقای کریمی جواب بدهد. وظیفه ما آنالیز رزومه مربیان است و تصمیم گیری در مورد جذب یا مربی داخلی و یا خارجی است.

مظلومی در پاسخ به این پرسش که اگر مربی خارجی با استقلال به توافق برسد بحث قرارداد ریالی چه می گردد؟ اضافه نمود: این موضوع در حیطه اختیار من نیست و به طور حتم مسئولان باشگاه برای این اتفاق به جمع بندی خواهند رسید.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که گفته می گردد ویزای مربی اسپانیایی صادر نشده است گفت: من در این خصوص اطلاعی ندارم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 خرداد 1402 بروزرسانی: 25 خرداد 1402 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 18021

به "ظرف 24 ساعت تکلیف سرمربی استقلال باید روشن گردد ، ویزای سرمربی اسپانیایی صادر نشد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرف 24 ساعت تکلیف سرمربی استقلال باید روشن گردد ، ویزای سرمربی اسپانیایی صادر نشد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید