رهش در کتابخانه تخصصی نوجوان اصفهان نقد و آنالیز میشود

به گزارش دوست بلاگ، به گزارش خبرنگاران در اصفهان، کتابخانه تخصصی نوجوان اصفهان، برنامه رُمان و زندگی چهارشنبه های آخر هر ماه خود را به نقد کتاب برای والدین و نوجوانان اصفهانی اختصاص داده است. برنامه آذرماه با نقد و آنالیز کتاب ر ه ش نوشته رضا امیرخانی 26 آذر ساعت 17 برگزار می گردد.

رهش در کتابخانه تخصصی نوجوان اصفهان نقد و آنالیز میشود

ر ه ش از پرمخاطب ترین کتاب های رضا امیرخانی است. او توسعه شهری را دستمایه نوشتن این رمان قرار داده و تاثیرات آن را بر عرصه های زندگی انسان معاصر در قالب داستان زوجی معمار در تهران امروز به تصویر می کشد.

ره ش نخستین بار در زمستان 1396 توسط نشر افق در تهران منتشر شد. این کتاب عنوان برگزیده یازدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد در بخش رمان و داستان بلند را از آن خود کرد.

خلاصه ای از رمان ره ش:

زن میانسالی به نام لیا با همسر و فرزند کوچکش ایلیا در لابه لای برج های سر به فلک کشیده تهران در خانه موروثی پدر لیا زندگی می نمایند. پسر کوچک خانواده بیمار است و مشکل تنفسی دارد. علا، همسر لیا معاون شهردار است. لیا که خود معماری خوانده، به دلیل بیماری فرزندش در خانه مانده است. بیماری ایلیا ناشی از آلودگی هوای تهران است. رمان ماجرای زندگی لیا و ایلیا و علا در تهران است با همه برج ها و آلودگی ها و مسائل و مسائل آن و ره ش را زن داستان، لیا روایت می نماید.

همچنین بر اساس همین گزارش، کتاب ر ه ش تا 25 آذر در شعبه شهر کتاب شرق با تخفیف 20 درصد در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد که نوجوانان برای دریافت بن تخفیف می توانند به خانه نوجوان مراجعه نمایند.

پایگاه اینترنتی مأوا: پایگاه اینترنتی مأوا، مجله خبری و تحلیلی

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 8174

به "رهش در کتابخانه تخصصی نوجوان اصفهان نقد و آنالیز میشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رهش در کتابخانه تخصصی نوجوان اصفهان نقد و آنالیز میشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید