رکوردشکنی سوپر ماریو واندر؛ فروش 4.3 میلیون نسخه ای در دو هفته

به گزارش دوست بلاگ، طبق گفته نینتندو (Nintendo)، بازی Super Mario Bros. Wonder رکورد سریع ترین فروش را در بین دیگر بازی های سری سوپر ماریو در تاریخ زده است.

رکوردشکنی سوپر ماریو واندر؛ فروش 4.3 میلیون نسخه ای در دو هفته

این شرکت در ارائه ای به عنوان بخشی از گزارش نتایج مالی خود برای سه ماهه دوم سال مالی جاری، به تBثیر قابل توجه این بازی پلتفرمر محبوب اشاره نمود. طبق برآوردهای داخلی نینتندو، به نظر می رسد که سوپر ماریو واندر در دو هفته اول انتشار خود، 4.3 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است و از این نظر رکوردشکنی نموده است. در واقع آمار ذکر شده نشان می دهد که بازی سریع ترین فروش را در سری خود، حداقل از زمانی که جمع آوری داده های فروش نرم افزاری در دوران Wii و DS شروع شده، ثبت نموده که در نوع خود قابل توجه است. نینتندو در بیانیه ای مطبوعاتی می گوید:

لازم به ذکر است که پیش از این تعیین شده بود که این بازی سریع ترین فروش را در سه روز اول در بین بازی های سوپر ماریو در اروپا داشته است. بعلاوه ماه گذشته گزارش شد که این بازی طبق اطلاعات منتشر شده به وسیله مجله ژاپنی فامیتسو، سریع ترین فروش سوپر ماریو روی کنسول دستی نینتندو سوییچ در کشور ژاپن را به ثبت رسانده است. با این حال، این اولین بار است که نینتندو به طور رسمی آن را از این نظر سریع ترین در جهان اعلام نموده و آمار فروش جهانی بازی را ارائه می نماید.

بازی سوپر ماریو واندر هم اکنون روی کنسول نینتندو سوییچ در دسترس است. نقدهای منتشر شده از این بازی نشان می دهند که این اثر پلتفرمر دو بعدی، یک جانشین قرن بیست و یکمی شایسته برای سوپر ماریو ورلد است که تجربه آن چه به صورت تک نفره و چه همراه با دوستان، لحظات لذت بخشی را به ارمغان می آورد.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 آبان 1402 بروزرسانی: 20 آبان 1402 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 18933

به "رکوردشکنی سوپر ماریو واندر؛ فروش 4.3 میلیون نسخه ای در دو هفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکوردشکنی سوپر ماریو واندر؛ فروش 4.3 میلیون نسخه ای در دو هفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید