خبرنگاران هویزه پذیرای مهمانان نوروزی نیست

به گزارش دوست بلاگ، اهواز-خبرنگاران- سرپرست فرمانداری هویزه گفت: ایام نوروز سال جاری برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا پذیرای مهمانان نوروزی در این شهرستان نیستیم.

خبرنگاران هویزه پذیرای مهمانان نوروزی نیست

حبیب عفری مفرد یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران بیان نمود: در نوروز سال جاری به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا و به دلیل لزوم اندیشیدن تمهیدات لازم، این شهرستان از پذیرش مهمانان نوروزی معذور است بنابراین اجازه ورود گردشگران به این منطقه را نمی دهیم.

سرپرست فرمانداری هویزه ادامه داد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا در خوزستان رعایت نکات بهداشتی و اجتناب از حضور در اجتماعات و ترددهای غیرضروری در این حوزه جغرافیایی الزامی است.

وی اضافه کرد: شهرستان هویزه با توجه به موقعیت خاص و بهره مندی از مکان های گردشگری فرهنگی، دفاع مقدس و ... همه ساله مورد توجه و اقبال مهمانان نوروزی از نقاط مختلف کشور است.

سرپرست فرمانداری هویزه اضافه کرد: از مردم این شهرستان تقاضا دارم تا حد امکان در مراسم مختلف حضور نیابند و در صورت شرکت کردن ، مسایل ونکات بهداشتی را رعایت نموده و توصیه های وزارت بهداشت را جدی بگیرند.

وی گفت: باتوجه به اینکه در این شهرستان مراسم به صورت عشایری برگزار می گردد از ارائه و صرف نوشیدنی در ظروف عمومی، دست دادن، اجتماع در فضای بسته ،پرهیز نموده وحتما از ماسک ودستکش ومایع ضدعفونی نماینده استفاده نمایند.

با شیوع ویروس کرونا به دستور استاندار خوزستان و فرمانداران محدودیت هایی برای تردد و فعالیت در اماکن عمومی و مراسم در شهرستان های مختلف استان از جمله تعطیلی بازارها، مسدود شدن مبادی ورودی و تعطیلی ادارات برای پیشگیری از شیوع ویروس اتخاذ شده است.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اهواز تا کنون 253 نفر در استان به ویروس کرونا مبتلا شده اند که 33 نفر از این تعداد جان خود را از دست داده اند.

شهرستان هویزه در غرب خوزستان در فاصله 100 کیلومتری اهواز واقع شده است.

پایگاه اینترنتی مأوا: پایگاه اینترنتی مأوا، مجله خبری و تحلیلی

منبع: ایرنا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 4023

به "خبرنگاران هویزه پذیرای مهمانان نوروزی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هویزه پذیرای مهمانان نوروزی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید