حضور یواخیم لو در کلاس های زبان اسپانیایی، آماده باش لالیگایی ها برای استخدام سرمربی تیم ملی آلمان

به گزارش دوست بلاگ، سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان آغاز به انجام کاری نموده است که می تواند نشانه ای از ورود او به فوتبال اسپانیا در آینده ای نه چندان دور باشد.

حضور یواخیم لو در کلاس های زبان اسپانیایی، آماده باش لالیگایی ها برای استخدام سرمربی تیم ملی آلمان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، حضور یواخیم لو روی نیمکت تیم ملی آلمان، در تابستان سال جاری پس از رقابت های یورو 2020 به سرانجام می رسد و او به همکاری 15 ساله اش با ژرمن ها سرانجام خواهد داد. این خداحافظی اما به معنای سرانجام دوران کاری او نخواهد بود چرا که شنیده ها از تمایل این مرد آلمانی برای ورود به فوتبال باشگاهی حکایت دارند.

در این میان بعضی رسانه های آلمانی از احتمال مربیگری لو در لالیگا خبر داده اند. نشریه بیلد آلمان یکی از آنها بوده که دلیل این ادعا را حضور سرمربی حال حاضر تیم ملی آلمان در کلاس های خصوص زبان اسپانیایی عنوان نموده است.

طبق گزارش بیلد، لالیگا همیشه برای لو مقصد جذابی بوده است و در گذشته هم چند بار از رئال مادرید به عنوان مقصد او یاد شده بود.

یواخیم لو در گفت و گویی که به تازگی با شبکه رادیویی بایرن1 داشت، شخصاً نیز به فراگیری زبان اسپانیایی اعتراف کرد و از هانسی فلیک سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ به عنوان گزینه ای ایده ال برای جانشینی او به عنوان تیم ملی فوتبال آلمان نام برد.

پایگاه اینترنتی مأوا: پایگاه اینترنتی مأوا، مجله خبری و تحلیلی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 9446

به "حضور یواخیم لو در کلاس های زبان اسپانیایی، آماده باش لالیگایی ها برای استخدام سرمربی تیم ملی آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور یواخیم لو در کلاس های زبان اسپانیایی، آماده باش لالیگایی ها برای استخدام سرمربی تیم ملی آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید