بهروان: فدراسیون پیش نویس اساسنامه را برای رویت همه منتشر کند، برنامه آغاز لیگ را تهیه کردیم

به گزارش دوست بلاگ، عضو مجمع فدراسیون فوتبال معتقد است این فدراسیون باید پیش نویس اساسنامه اصلاح شده را برای رویت همه منتشر کند و فقط به آنالیز در مجمع اکتفا نکند.

بهروان: فدراسیون پیش نویس اساسنامه را برای رویت همه منتشر کند، برنامه آغاز لیگ را تهیه کردیم

غلامرضا بهروان، عضو مجمع فدراسیون فوتبال و مشاور سازمان لیگ در گفت وگو با خبرنگاران، درباره تاریخ برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال برای آنالیز پیش نویس اساسنامه جدید گفت: در مرحله نخست اصلاحات مدنظر خودمان را اعلام کردیم و در این مرحله فدراسیون فوتبال بعد از آنالیز نظرات اعضای مجمع و نگارش پیش نویس اساس نامه، باید مجمع را برگزار کند. فعلا در این زمینه اطلاع رسانی نشده است. از طرفی شیوع کرونا مجالی برای برگزاری مجمع نداده است.

پیشنهاد برای افزایش نمایندگان فوتسال، فوتبال ساحلی و بانوان

وی درباره پیشنهادهایش برای اصلاح اساس نامه کنونی اظهار کرد: من پیشنهادهایی مبنی بر افزایش نمایندگان فوتسال و فوتبال ساحلی به مجمع داشتم چرا که ما لیگ های قابل قبول این دو رشته را داریم و توانستیم در جام جهانی روی سکو بایستیم. از طرفی باید جامعه زنان نیز مشارکت قابل قبولی در مجمع داشته باشند. فدراسیون فوتبال باید الزامات فیفا را قبول کند و ضمن حفظ استقلال خود، قوانین داخلی را هم مدنظر داشته باشد.

فدراسیون پیش نویس اساس نامه را برای رویت همه منتشر کند

عضو مجمع فدراسیون فوتبال اعلام نمود: به نظرم فدراسیون در مجمع آینده باید اصلاحات را با رنگ دیگری معین کند به راحتی قابل آنالیز باشد. البته پیشنهاد من این است که پیش نویس اساس نامه را برای همه قابل رویت نمایند. چه اشکالی دارد که ما نظرات دیگران را هم بدانیم؟ اهالی رسانه هم باید در این فرایند مشارکت داشته باشند. آنها یکی از ارکان فوتبال هستند که فیفا به رسمیت می شناسد. روستایی و عشایری در فوتبال نماینده دارد اما رسانه ها حضور ندارند. باید از نظرات بزرگان رسانه استفاده کرد.

بهروان تاکید نمود: ما باید شفاف سازی را در دستور کارمان بگذاریم. از طرفی در اساس نامه جدید باید از گنگ بودن مفاد پرهیز گردد. اساس نامه کنونی گنگ است و هر کسی به نفع خود تفسیر می نماید.

فدراسیون تا مهر و آبان ماه فرصت دارد

او درباره زمان احتمالی برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون تا مهر و آبان فرصت برگزاری انتخابات را دارد. فعلا زمان داریم و می توانیم تا آن زمان فرایند اصلاحات را پیش ببریم.

رئیس هیات فوتبال مازندران درباره تجهیز استادیوم ها به امکانات نوری به منظور برگزاری رقابت های لیگ برتر در هنگام شب، یادآور شد: به هر حال استادیوم نساجی بازسازی شده بود ولی عاری از اشکال نبود. ما این ایرادها را رفع کردیم و الان مسئله ای ندارد.

برنامه هایی برای آغاز لیگ داریم

مشاور سازمان لیگ همچنین درباره اظهارات سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات مبنی بر اینکه رفته رفته به آغاز لیگ نزدیک می شوند، گفت: ما یکسری برنامه ها برای آغاز لیگ برتر تهیه کردیم ولی منتظر اجازه ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم تا این برنامه ها را اجرایی کنیم.

تیم های آسیایی باید تا شهریور بازی نمایند؟

بهروان در واکنش به اینکه با توجه به برگزاری لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا در صورت آغاز لیگ، تیم های آسیا باید تا اواخر مرداد و شهریور در کوران مسابقات باشند، گفت: متاسفانه ما مقداری تحت فشار خواهیم بود که در همه جای جهان این اتفاق رخ خواهد داد. از طرفی باید فصل آینده را به تعویق بیندازیم و به تیم ها فرصت استراحت و بازیابی بدهیم.

ایرانیرو: ایرانیرو: سفر به زیباترین شهرهای ایران، تبریز، مشهد، اصفهان، شیراز، یزد

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 4880

به "بهروان: فدراسیون پیش نویس اساسنامه را برای رویت همه منتشر کند، برنامه آغاز لیگ را تهیه کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهروان: فدراسیون پیش نویس اساسنامه را برای رویت همه منتشر کند، برنامه آغاز لیگ را تهیه کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید