برترین مرجع خرید مانیتور صنعتی پرو استور

به گزارش دوست بلاگ، منظور از استفاده مجزا و جداگانه از یک سیستم نمایشگر، انواع هوشمند این مانیتورها است که تمامی قابلیت های لازم برای تحلیل و پردازش داده و بعلاوه فراوری خروجی برای نمایش را یکجا در خود دارند. مانیتورهای صنعتی در هر دو حالت از این دستگاه ها دیده می شوند و هم به صورت سیستم های هوشمند و هم صرفا به عنوان یک نمایشگر امکان سرویس دهی به کاربران را دارند.

برترین مرجع خرید مانیتور صنعتی پرو استور

علت حرکت برندها به سوی فراوری مانیتورهای صنعتی و ساخت چنین سیستم هایی در پاسخگویی به نیازهایی از سوی کاربران بود که عملا با استفاده از مانیتورهای عادی غیر ممکن به نظر می رسید. نمایشگرهای صنعتی ارائه شدند تا در حساس ترین کاربردهای امروز بشری نقش کلیدی را ایفا نمایند از همان ابتدا به استقبال بی نظیری از سوی مخاطبان روبرو شدند. با توجه به تنوع بسیار بالا و مدل های گوناگون طراحی شده از سوی شرکت های مختلف، فرایند خرید آن ها نیز دارای قواعد و اصولی است که پرواستور در این نوشته به صورت تخصصی به آن خواهد پرداخت.

نکات خرید مانیتور صنعتی تبلیغاتی

با گردشی در بازار فروش مانیتورهای صنعتی به خوبی می توان تعداد مدل های بالای عرضه شده به وسیله برندهای معتبر و حتی شرکت های کمتر شناخته شده را دید. هر یک از این دستگاه ها دارای تعیینات فنی خاص خود هستند و فراورینمایندگان متناسب با دیدگاه خود نسبت به یک مانیتور صنعتی تبلیغاتی کوشش به ارتقا و بهبود جنبه های مختلفی از این سیستم نموده اند. اما قطعا شناسایی برترین مدل مانیتور صنعتی و با کیفیت ترین آن نیازمند شناخت دقیق نسبت به آیتم ها و فاکتورهای زیر است :

ضریب حفاظتی و مراقبتی : مانیتورهای صنعتی در اصلی ترین بخش از تفاوت خود با نمایشگرهای عادی، دارای بیشترین اندازه ضریب حفاظتی در برابر عوامل غیر مترقبه و حوادث هستند. هر عامل بیرونی که سبب ورود خسارت و توقف سرویس دهی این دستگاه گردد، به وسیله پیش بینی های اجرا شده به وسیله سازنده تا حد زیادی کم اثر خواهد بود. به عنوان مثال اندازه مراقبت در یک مانیتور صنعتی 55 اینچ سامسونگ با استفاده از مفهومی تحت عنوان آی پی به کاربر معرفی می گردد. طبیعتا افراد در هنگام خرید باید بیشترین اندازه محافظت را در بین مانیتورهای صنعتی انتخاب نمایند خصوصا اگر زمینه کاربردی دستگاه به گونه ای باشد که احتمال بروز عوامل تهدید زا بیش از دیگر موارد استفاده بوده باشد. مفهوم آی پی چه معمولا با یک عدد دورقمی در کنار آن دیده می گردد، در عدد اول به عنوان سطح حفاظتی در برابر ضربات احتمالی و اجسام سخت و در عدد دوم به عنوان ضریب ایمنی در مقابل مایعات و نفوذ رطوبت خواهد بود. عدد اول در بین اندازه صفر تا 6 معین شده و عدد دوم هم مقادیری در محدوده صفر تا 9 را می تواند به خود بگیرد. معمولا Industrial Monitor میان رده با کاربری استاندارد و نسبتا چالش زا با اعدادی مثل 67 یا 65 وارد بازار می شوند و اغلب در برابر برخورد اجسام سخت بیشترین اندازه مقاومت را از خود نشان می دهند. بنابراین بحرانی ترین بخش موضوع مربوط به امکان سرویس دهی دستگاه های مانیتور صنعتی در برابر نفوذ رطوبت و وجود مایعات در مجاور آن می باشد. مانیتورهایی که اندازه رقم دوم IP آن ها به 9 نزدیک تر باشد حتی قابلیت پخش محتوا را در زیر فشار آب بالا هم خواهند داشت.

وضوح و کیفیت تصویر : اهمیت کیفیت تصاویر برای کاربران حتی در خصوص مانیتورهای صنعتی نیز اندازه بالایی دارد. جذابیت های یک تصویر با استفاده از افزایش تراکم پیکسلی و حتی بالا بردن نسبت کنتراست بیشتر می گردد و به این ترتیب کاربر خصوصا در زمینه هایی مانند تبلیغات و معرفی کسب و کارها و سازمان ها، رغبت بیشتری برای مشاهده محتوا خواهد داشت. شرکت های فراورینماینده نمایشگر صنعتی تبلیغاتی عموما به سراغ بالاترین اندازه رزولوشن و در محدوده 4k با ابعاد 3840 در 2160 پیکسل می روند. بعلاوه علاوه بر این سطح بالای وضوح، فراورینمایندگان به شدت کوشش می نمایند تا از هرگونه تهدیدات احتمالی در خصوص سوختن پیکسل ها و کاهش راندمان دستگاه جلوگیری نمایند.

نصب و راه اندازی نمایشگر صنعتی

قابلیت نصب منعطف : دستگاه های مانیتور صنعتی را می توان هم به صورت عمودی و هم در شکل افقی نصب کرد. کاربران به سادگی می توانند با انجام تنظیمات دلخواه خود بر روی آن، تصاویر را در ابعاد طولی یا عرضی در معرض دید بینندگان و سایر مخاطبین قرار دهند. این در حالیست که مانیتورهای معمولی از این مزیت برخوردار نیستند و تنها در نسبت تصویر تعیین شده برای آن عمل می نمایند.

سرویس دهی بی وقفه : این دستگاه ها برای یک فرایند سرویس دهی و پخش محتوای مداوم و بدون وقفه ساخته شده اند. در واقع با توجه به کاربردهای پیش بینی شده برای مانیتورهای صنعتی مانند موارد نظارتی و تبلیغاتی، ضروری است که دستگاه تا ساعات متوالی روشن بماند و محتوایی در نظر گرفته شده بر روی آن پخش گردد. مانیتورهای معمولی بدون شک امکان چنین سرویس دهی را نخواهند داشت و هر لحظه ممکن است به علت داغ شدن قطعات و فشار زیاد وارد شده بر آن ها از بین بروند و این به معنای اتمام سرویس دهی خواهد بود.

امکان پیاده سازی ویدیو وال : از جمله آخرین کاربردهای مانیتورهای صنعتی در زمینه طراحی و پیاده سازی نمایشگرهای بزرگ تحت عنوان ویدیو وال است. این موضوع بستگی زیادی به عامل ضخامت قاب صفحه نمایش و امکان قرارگیری آن ها در کنار یکدیگر دارد. مانیتورهای صنعتی که به این منظور ساخته می شوند اغلب کمترین اندازه ضخامت را در بخش قاب دارند و با قرار گرفتن در کنار یکدیگر تصویر یکپارچه بدون هیچ فاصله محسوسی را به بیننده ارائه می دهند. علاوه بر این با توجه به اینکه این محصولات مانند مانیتور صنعتی فیلیپس امکان به کارگیری در فضاهای آزاد و در معرض عوامل طبیعی مانند باد و باران و آفتاب را دارند، به خوبی در قالب یک تلویزیون بزرگ قرار می گیرند و می توانند سال ها بدون بروز هیچگونه مسئله ای کار نمایند.

مزایای خرید مانیتور صنعتی تاچ چیست؟

درگاه های اتصال فیزیکی : دستگاه مانیتور صنعتی برای حوزه های کاربردی مانند صنایع کوچک و بزرگ و بسیاری از زمینه های دیگر مانند کیوسک های تبلیغاتی و حتی اتصال به سیستم های کامپیوتری مختلف ساخته شده اند. این موضوع نشان می دهد که نمایشگر مورد نظر باید دارای بیشترین تنوع در بخش درگاه های اتصال فیزیکی باشد تا هیچ محدودیتی را از لحاظ ارتباط با لوازم و سیستم های جانبی به کاربر تحمیل نکند. همین امر در خصوص خرید مانیتور صنعتی تاچ نیز اتفاق افتاده است و آن ها علاوه بر تمامی نسخه های مختلف از درگاه های متنوع، امکان ارتباط بی سیم مبتنی بر تکنولوژی وای فای را نیز دارند.

پیاده سازی صفحه نمایش لمسی : چنین سیستم هایی که عموما در کاربردهای صنعتی و تجاری مورد استفاده مخاطبین مختلف قرار می گیرند، باید مجهز به صفحات نمایش لمسی باشند تا کاربر امکان کنترل تنظیمات را به سادگی داشته باشد. وجود این قابلیت بر روی مانیتور صنعتی سبب می گردد تا نیازی به اتصال لوازم جانبی مانند ماوس و کیبورد وجود نداشته باشد. اما مهم ترین موضوع نحوه پیاده سازی صفحه نمایش لمسی به وسیله شرکت فراورینماینده است. تکنولوژی های زیادی در این زمینه مورد استفاده قرار می گیرند که هر یک بازدهی خاص خود را دارند. انواع مختلف مانند صفحات نمایش لمسی مقاومتی، خازنی و اپتیک هر یک حساسیت ها و مدل عملکرد تعیینی دارند که البته با توجه به کاربرد دستگاه می تواند برای آن مناسب باشد.

قیمت خرید مانیتور صنعتی تبلیغاتی

اگر شما نیز سوالات متعددی مانند مانیتور صنعتی چیست؟ کاربرد و مزایای آن کدام است؟ و چه تفاوتی با مانیتورهای معمولی و نمایشگر لمسی دارد؟ سایت پرو استور را حتما دنبال کنید و برای دریافت مشاوره با شماره 52472000 تماس بگیرید.

خریداری مانیتورهای صنعتی از بازار امروز خصوصا در داخل کشور، نیازمند آگاهی و شناخت کافی در خصوص فاکتورهای مختلف است. برندهای ایرانی نیز فعالیت های گسترده ای در خصوص ساخت مانیتورهای صنعتی انجام داده اند. انتخاب یک مدل مناسب از بین گزینه های مختلف باید همراه با مشاوره صحیح فروشنده و شرکت پرو استور برای مشتریان باشد. متخصصین ما به خوبی با زمینه های کاربردی و تعیینات فنی لازم برای آن ها آشنایی دارند و می توانند راهنمای مناسبی در مسیر خرید مانیتور صنعتی برای صنایع، کسب و کارها و سایر حوزه های کاربردی باشند.

منبع: مجله شنبه
انتشار: 11 آذر 1402 بروزرسانی: 11 آذر 1402 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 18953

به "برترین مرجع خرید مانیتور صنعتی پرو استور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مرجع خرید مانیتور صنعتی پرو استور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید