بازگشایی مدارس منوط به تصمیم ستاد پیشگیری از کروناست

به گزارش دوست بلاگ، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت:با تمام فعالیت هایی که در زمینه بازگشایی مدارس در حال اجراست، ما تابع نظرات تخصصی دانشگاه علوم پزشکی و مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا هستیم.

بازگشایی مدارس منوط به تصمیم ستاد پیشگیری از کروناست

به گزارش خبرنگاران قزوین:حسنعلی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به بازگشایی مدارس و واکسیناسیون دانش آموزان بیان نمود: یکی از مباحث در حال پیگیری، استفاده از سه واکسن توصیه شده برای دانش آموزان بالای 12 سال می باشد؛ لذا برنامه بعدی ما طرح واکسیناسیون دانش آموزان بالای 12 سال است.

اصغری گفت: با تمام این اوصاف موضوع سلامت دانش آموزان است که خط قرمز ماست اگر شرایط بحرانی فعلی ادامه داشته باشد و اگر بازگشایی مدارس موجب شدت شیوع بیماری کرونا شود قطعا اصراری بر بازگشایی مدارس تا رفع نگرانی ها نداریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: ما همه برنامه ریزی های لازم را جهت بازگشایی مدارس از ابتدای مهرماه انجام داده ایم، طرح پروژه مهر به طور پیوسته در جلسات و کارگروه ها و کمیته های مختلف در حال پیگیری است تا فضا را از جهات مختلف برای ورود دانش آموزان به کلاس های درس آماده نماییم.

اصغری نام کرد: با تمام فعالیت هایی که در زمینه بازگشایی مدارس در حال اجراست، ما تابع نظرات تخصصی دانشگاه علوم پزشکی و مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا هستیم تا بتوانیم با اخذ بهترین تصمیمات آرامش خاطربیشتری را برای دانش آموزان و خانواده های محترم آن ها ایجاد نماییم.

او با اشاره به فعالیت مدارس سطح استان پس از تعطیلات هفته جاری اضافه نمود: از ابتدای شهریورماه کادر و عوامل اجرایی تمام مدارس استان، همه روزه در مدارس حضور دارند و فرایند ثبت نام با جدیت بیشتری انجام خواهد شد.

این مسئول اضافه نمود: ثبت نام ها در میان پایه ها حدود 90 درصد انجام شده و فرایند ثبت نام در پایه های ورودی شامل پایه اول ابتدایی، پایه دهم و پایه هفتم به خوبی در حال اجراست.

اصغری گفت: در پایه دهم با توجه به اعلام نتایج آزمون های مدارس تیزهوشان، نمونه دولتی و همچنین هدایت تحصیلی دانش آموزان به تازگی اعلام شده، فرایند ثبت نام کمی با مشکل روبرو است که امیدواریم با برنامه ریزی مدیران پرتلاش مقاطع متوسطه، بتوانیم در اسرع وقت ثبت نام این مقطع هم به خوبی انجام شود تا ثبت کتاب های درسی هم انجام شود و بدون دغدغه خاطر سال تحصیلی تازه را آغاز نماییم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 11084

به "بازگشایی مدارس منوط به تصمیم ستاد پیشگیری از کروناست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی مدارس منوط به تصمیم ستاد پیشگیری از کروناست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید